Får man skratta åt det här?

Ni får ingen bild på skidorna idag, för jag orkar inte gå ner och hämta kameran. Visar imorgon. De är så fina!!

Nu på kvällen har jag umgåtts med Erika. Vi har mest pratat, kört lite singstar(ABBA) och läst en sjuk bok jag fick i julklapp. Grymt rolig! Typ sjuka skämt som: "Hej älskling, det blir köttgryta till middag idag." Hon svarar "Men var är barnen?" Haha.. Ja.. Sjuk humor man har.. Boken heter i alla fall "Får man skratta åt det här?"

Snackade precis med en sjukt full John. Han har kommit fram bra och allt, men hans första kväll på krogen som slutade lite..väl konstigt. Han berättade att dom nollar de nyanställda. Haha lite komiskt, men stackarn.. Han la även på för att han skulle lägga en pizza. Stackarn!!!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på OC. Hörs imorgon. / Lisa


Här är jag och min snygga mamma i torsdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0