En ny kamera

Hej mina vänner. Har ni haft en bra jul? Jag har haft en riktigt trevlig och mysig jul med mina kusiner. Det är allt bra liv i dom alltså, för underbara. Ja vad mer kan jag säga än att jag fick en sak av det jag önskade mig på min önskelista. Och det var en ny kamera. Fick den av min bror Johan. Helt underbar är den. Jag älskar den verkligen! Tacktacktak Johan! Av mamma fick jag en kofta och ett par strumpisar som dock inte stod med på önskelistan men som jag ändå önskade mig. Så tack mamma så jätte mycket. Pengar fick jag också. Jaja, nog om det. Tack för alla fina presenter, eller julklappar..  Tänkte visa lite bilder från julen och ja, lite övrigt innan jag sticker och möter Emilia. Vi ska bara ta det lugnt och kolla på film. Och i morgon drar vi till stan, bara hon och jag och har en julklappsdag. Alltså, våran julklapp till varandra. Vi bestämde att vi åker in dit ochgår runt lite och tar en fika och så.


Mina nya fina kamera. Bästa bilden jag kunde få. Min förra bara stängdes av hela tiden.

Snöade gjorde det på julafton också., jag vart verkligen sååå glad. Första vita vintern på loont time.. ganska

Kusin Stina och johan min brooder

Morbror Nichlas hade precis tagit en grogg ahha

Broder Joakim och Kusin Erik

Jag och gansterkuszen Erik

Jag och Erik

Väl hemma igen, familjen i köket

Höres senare. Puss/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0