En liten yorkshireterrier

Hej min kära blogg. Vet ni vad jag behöver? Jag behöver klippa mig. Jag vill sååå gärna prova något nytt men ändå inte ta så mycket på längden, vill ju ha långt hår. Kanske fixa till min hårfärg så jag kan ha mittenbena? Eller lugg? Eller vad?
Oj, nu satte det fart att snöa ser jag, hoppas det blir så mycket snarast så man kan åka pulka.

Om 14 dagar är det julafton och jag har äntligen kommit på vad jag önskar mig. En liten hund, en dvärg yorkshireterrier.


Kolla bara på den... Tänk att en sån, liten och söt. åhh, jag vill verkligen! Men vet att jag aldrig kommer få en, hur skulle det gå och lalala skulle pappa säga, thats for sho!
Aja, det är aldrig fel att hoppas, så jag hoppas.
Hörs senare. /Lina


Kommentarer
Postat av: Lisas mamma

Hej Lina! Jag vill också ha en sån go´bit...;o) Men Roger är inte så pigg på det, tyvärr.



Kram kram

2008-12-10 @ 14:30:34
URL: http://asaulrica.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej :) Haha, ja men... Jag hjälper dig att övertala honom haha! Allt för söta.

Kram

2008-12-10 @ 16:17:29
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag vill också ha en vovve, men vad är det med karlar, min vill inte heller ha någon.

Det är i och för sig mycket jobb med hundar och man kan inte få något ryck och bara sticka iväg någon helg heller. Och det blir mycket planering om man vill åka på semester. Kram Fia

2008-12-10 @ 20:00:43
Postat av: Lina

Fia: Hahaha, det är därför jag aldrig ska skaffa mig en karl! skojar! Jo, det är klart... Massa jobb men äsch, det ska jag nog klara haha.

2008-12-10 @ 20:03:29
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0