Emilia är en kul prick hon


Jag förstår inte varför jag alltid klipper bort halva ansiktet. Jag tycker inte att jag har speciellt ful eller stor näsa, och det är väl ingen större fel på min ena sida av ansiktet. Den vänstra då som jag har klippt bort på alla bilder. Mysko!
Idag när jag och Emilia stog inne på ica innan vi skulle åka till henne och sen till träningen så hade jag min stora innebandybag med mig. Då kommer det fram en gubbe och frågar Emilia : Spelar du nyckelharpa? Emilia och jag börjar asgarva och trodde att han bara skojades, men han stog bara där och tittade och frågade igen : Är det en nyckelharpa? Och så svarade vi då att det var en innabndybag, det låter helt, verkligen jätte tråkigt man fan vad kul det var! Man har alltid så kul med henne. Nu så ska jag äta och sen lägga mig. I morgon ska vi till Bcjf och kolla in lite olika linjer, jag ska kolla på estet och hotel restaurang, men ska inte gå något av det. Nu på fredag tror jag att jag ska inte till stan med Emilia också. Jag behöver ett par skor och hon ska vara pedagogiskt stöd! Men vi hörs sen. Puss/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0