Det finns ju bara skit fula?

John, min vän är inte den snabbaste.. Ska strax iväg till honom, äntligen.... men innan det tänkte jag bara slänga in ett inlägg om väskor och fordral till bärbara. Min kommer ju förhoppningsvis men troligen imorgon jag vill ju denna dator allt de bästa eftersom den är efterlängtad. Jag kommer att resa mycket med den när jag sen börjar gymnasiet, och även när jag åker till pappsen! Därför ska jag unna min finaste en mycket fin datorväska. Kikat runt lite, men inte hittar jag någon som är speciellt fin inte. Alla är ju skit fula!!






Här är några som jag skulle tycka vara okej! Antingen blir det ett fodral så jag kan ha den i min vanliga väska eller så blir det en väska för sig. Får se! Hörs i alla fall imorgon.

Puss och kram/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den andra var supersnygg tyckte jag :)

2008-12-18 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0