Dagen

Jag är såå trött så jag får berätta kortfattat om dagen. Mådde inte så bra i skolan, gick hem, duschade, åt mådde bra. Åkte till stan med Emilia. Handlade ett par skor från vagabond, och en vanlig randig t-shirt från H&M. Jag och Emilia provade massor, och ja självklart så hittar jag dom... Bebisarna, skorna jag letat efter MEN, dom är så höga och jag var tvungen att hitta ett par bekväma skor.

Så istället för

Dom där...
Köpte jag

Dessa. 1000kr. Bra pris, finare i verkligheten, liten (kilklack-eller hur det stavas?). På kötpet fick jag 150 kr på Åhléns att köpa vad jag vill för. Nice.

Efter stan åkte vi hem till mig, jag åt och så ränsade vi min garderoboch. Vi ska mixtra lite så.. 
Det här skrapade jag ihop från min garderob som inte ska sparas.


En hel del vart det, högen är då större än vad den ser ut.

Här nedan kommer några bilder på mig och Emilia övrigt.


Partyhattar provade vi, dom vad coola, faktiskt!

Alltid så bra på bild Emilia...

Precis som jag..............

Nej, nu är det sovdags fan. Jobb i morgon, tåget 09:10, hur orkar jag detta?
Kisses/Lina

Kommentarer
Postat av: Emma Rönn

Jag har dem första från vagabond med dragkedjan :)

2008-12-06 @ 19:45:16
Postat av: Lina

Åhhh Emma... Jag tycker jag kan få dom i julklapp av dig? haha... Nej men, jag måste verkligen köpa dom. Efter jul eller innan, det kvittar! Supersnygga!

2008-12-07 @ 00:31:55
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha det vore något va:D Det roliga är att jag köpte dom i slutet av agusti/början på september när dem bara var som provkollektion för 400, såg dom i affär förra veckan typ! hehe, kööp dem

2008-12-09 @ 17:11:48
Postat av: Emma Rönn

Kommentaren var från mig då ;)

2008-12-09 @ 17:12:29
Postat av: Lina

Ja alltså, jag såg dom på internet för ja... Kanske 2-3 månader sedan och jag verklgein bestämde mig för att dom ska ja ha. Trodde dock att dom var slutsålda men dom hade väl tydligen inte kommit ut i butik förs än nu? Lyllo, 400.. Nu 1200? Säg till om du vill sälja dom, jag ger dig ett pra pris. Promise.... haha!

2008-12-09 @ 18:58:35
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/
Postat av: Emma Rönn

Jag hade turen att köpa dem från provkollektionen, fanns bara ett par och de var i min storlek! :) Haha, ska jag göra ;)

2008-12-12 @ 21:19:24
Postat av: Lina

Åh, lyllo verkligen.. haha, bra det!

2008-12-19 @ 21:15:04
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, lyllo verkligen.. haha, bra det!

2008-12-19 @ 21:15:09
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0