Blue


Det närmar sig jul och jag har ingen önskelista. Men, det blir väl som det brukar, lite kuvärt(hur det nu stavas) och någon enstaka julklapp. Men när man var små då var det annat, då var julafton, födelsedagar och ja, det var det bästa på hela året. Massa paket, godis, dansa runt granen, jag kommer ihåg att jag älskade det.  

Jaja nog om det. Har ni haft en bra dag? Min dag började med simning, varken jag eller Sofie mådde inte så bra så att vi gick hem till mig och vilade lite, åt lite. Efter det gick vi till skolan, hemkunskapen. Där bakdes det bullar, och fyfaan vad äckliga dom var!
Nu ska jag fixa lite på rummet och så, så att vi hörs senare. Puss/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0