Ännu en dag har gått..

Dagarna går faktiskt ovanligt fort och nu hoppas vi på att 6 månader går fort så vi får sluta skolan och ha ett härligt sommarlov och se fram emot gymnasiet. Liten som man är..

Ska faktiskt ta och lägga mig i sängen och kika lite på satc, somna kommer jag nog göra fort också. Hörs imorgon.

Då jag förresten åker in till stan och köper julklappar till familjen. Erika kommer att vara mitt stöd och försöka hitta de perfekta julklapparna. Att köpa julklappar tycker jag är riktigt mysigt. Att slå in dem är ännu mysigare.
Jag, Erika och så tror jag Lina skulle vara med på lite julmys någon dag innan vi slutar skolan(19 december), vi ska slå in julklappar, vi ska äta lussebullar och pepparkakor och lyssna på julmusik. Mys! Sovgott/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0