3 små doftljus


Hej mina vänner.
Idag var det toppsboll i skolan, bägge 9a och 9b förloreade mot lärarna som under alla dessa har vart och är obesegrade, vi vann dock mot 9b. slutade skolan gjorde jag vid 13:00. Då gick jag hem och duschade och åkte till tandläkaren med pappa för att spänna tandställningen och efter det hämtade vi upp mamma och Ylva för att skjutsa dom till jakan. När vi ändå var i jakan gick jag och pappa in på Ikea och jag köpte lite sått och gott. Bland annat tre doft ljus som luktar riktigt gott. Nu ska jag dra till Erika, sover över där och går till skolan från henne i morgon. Jätte mysigt ska det bli.
Vi hörs i morgon. Puss/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0