You're way to beautiful

Hejhej! Dålig uppdatering från min del men.. Idag har jag inte haft tid alls nästan. I alla fall så gick jag ner till centrum (håbo festdag) och kollade lite. Efter ett tag där åkte jag hem och åt. Sen kirrade jag mig lite grand och träffade Lisa och Erika. Vad vi skulle göra var oklart men sen så frågade Tobias om vi ville komma hem till någon snubbe. Men jag var inte så taggad på det så jag träffade Alexander istället medans Erika och Lisa drog till *snubben*. Ute va vi i kylan. Så vi bestämde oss efter ett tag att åka förbi och säga hej till alla som var hemma hos *snubben* som jag nu kallar honom. Jag var drr max en halv timme sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Sellis följde mig till skolan så att det vart nära och bra för mig att cykla, en aning läskigt ensam.

Här har ni kvällens outfit plus mitt hår för två dagar sen. Love it! I alla fall den dagen..

Höga jeans (QONIAK?)                        Vad lockigt och fint det var.
Svart tröja H&M
Röd ros H&M
svarta fransiga skor Din Sko

Dagens upp: Mat från Mae Thai
Dagens ner: Gick dålig på upplands-träningen

Vi hörs later. Puss/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0