You do what you want


Hejhej! Här sitter jag i pyamas och tar det lugnt. Funderar på en dusch snart. Sen ska jag förhoppningsvis splea gitar med J idag. Men vi får se. Jag har inga pengar på mobilen så jag kan ju inte ringa han heller.. Menmen, det löser sig!
Gårdagen var som sagt jätte rolig, lite lam i mellan åt men, den var skön! Eller ja, förutom att jag fick höra av en person hur dålig kompis jag är så var det bra. Det tråkiga med det är att vi förmodligen aldrig kommer bli dom kompisarna vi en gång var. Men det kan man inte bara klandra mig för. Folk förändras med tiden, så är det bara. Nej, nog om det. Nu ska jag duscha och äta frukost. Vi hörs senare och tills vidare ha en bra dag.
Och jusste, svara gärna på vad ni helst vill läsa om, kan vara bra att veta.

XoXo/Lina
Mamma på bilden, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0