You come and go


Gud vad jag hatar att vakna sent.. Hela dagen är näst intill förstörd känns det som! Nu i veckan blir det ändrig på det, jag måste komma i säng i tid och gå upp i tid. Fast jag vet att jag inte kommer vakna vid 10 ändå.. Men någon dag kanske jag lyckas komma upp i tid. Vi får se. Idag skulle jag sola solarium med Erika sen igår fick vi en liten inhoppare som skulle sola med oss men dom sa nu att dom inte ville så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Om jag ska sola själv eller skita i det. Dom ska i alla fall kolla på film hos Erika, jag fick komma om jag ville men jag hoppar nog över det!

Nu ska jag äta frukost och sen får jag se vart dagen tar mig.
Kram/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0