yes!!!!!!

Åh vad jag älskar att komma hem till ett hem där mamma Ulrica börjar tjata på mig direkt.
Humöret är än en gång nere på botten. Fan!

I alla fall så har jag varit hemma hos Tobias under kvällen. Först med Tobias han själv, Jocke, Robin och Beatrice. Blev det bara jag, tobias, jocke och robin kvar. Tittade lite på film och pratade. Och nu kom jag precis hem. Jobb imorgon så det blir väl slagg nu direkt.

Imorgon ska jag träffa Lina. Längtar jag faktiskt till. Har saknat henne! Nej, sovgott. / Lisa





Kommentarer
Postat av: mamma

Ja lilla gumman. Mammor tjatar för att de vill sina barn väl..:-)Det är det de är till för, sorry..

Puss o kram!

2008-08-12 @ 08:28:28
URL: http://asaulrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0