Usch vad jag mår illa

Sötisar!
Usch vad jag mår illa och usch vilken dålig uppdaterare jag är, ellerhur? ja verkligen.. Men jag lovar att jag ska bättra mig när skolan börjar, känns som att jag på något konstigt vis har mer tid då än nu! Men det kanske bara är en inbillning, vi får se.

Nu är jag med Lisa och vi har tillbringat kvällen tillsammans med vindruvor, godis, ramlösa och frisk luft. Några planer med att förändra bloggen en gnutta är också uttänkt, vi kommer bland annat varje dag skriva dagens upp och ner, det blir nog en annan header så småning om och lite annat som ni antagligen märker.
Jag sover hos Lisa ikväll så åker jag hem i morgon runt 10. Då tar jag det nog bara lugnt ett tag, sen en dusch, lite *göra i ordning sig* sitta framför garderoben i 20 minuter pga dilemma angående klädval. När det är överstökat åker jag in till stan först och lunchar med Erika, sen åker vi vidare och tar en glass med Lisa i Jakbsberg och strorsar runt lite där. Sen blir det väl hem och planera något att göra på kvällen, bara jag som är ledig nu av de flesta tjejkompisar jag umgås med så, det blir nog killkompisarna.

Dagens upp: Träffade Lisa som var ett tag sen.
Dagens ner: Jag råkade förstöra ett glas hemma hos Emil, gud så pinsamt.



Nepp, nu ska jag umgås lite med Lisafisa. Ha det bra. Adios*Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0