This is it

I morgon smäller det! Nej men.. Jag och Erika åker till min morfar som jag inte har träffat sen jag var 2-3 år. Lite läskigt men otroligt spännande! Frågan är bara.. Ska jag kalla honom morfar eller Tommy som han heter? lite dilemma där..
Men det blir nog både och. Jag tror han blir glad om jag kallar honom för morfar.

Nu ikväll gled jag och Erika förbi Johan en snabbis där bland annat, Julia, Sellis, Fredrik, J, Susanne, Mickan, Viktor och lite annat folk var. Trevligt var det där ända tills vi skulle dra hem då vi blev tvugna att säga hejdå till Fredrik och Johan som åker till USA i ett år. Hoppas ni får det bästa året, vi kommer sakna er här hemma!

Nu ska jag packa lite och sova.. iihh vad nervös jag är ! Och jusste.. Efter som att jag åker bort så är det tveksamt om det blir någon uppdatering! Men jag är tillbaka på söndag igen om inte lördagen! We will se..
Ha det bra sötisar! Pussar och kramar från Lina

Så här slappt var jag klädd ikväll! Tummen på den HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0