That smile on your face

Godmorgon!
Kom nyss hem efter en cykeltur från Lisa. Släppte av henne vid bussen först så hon skulle hinna tll tåget/jobbet.
Det verkar inte bli något åka in och luncha/ta glass med Erika och Lisa idag. För att  klumpig som man är glömde jag att säga till pappa att jag behövde pengar så.. Utan pengar blir det svårt! Men om jag får tag på pengar åker jag givetvis in.
Nu ska jag nog lägga mig och sova en timme, klockan är tidigt. Men det är som sagt ändå bra att komma upp i tid, och lägga sig i tid vilket vi faktiskt gjorde. Vi gick och la oss vid 12, men som vanligt somnar jag inte förs än 02:30. Någon som har något bra *somna trick*? Säg gärna till i så fall.
Dagens upp och ner kommer senare mot dagens slut.

Hörs senare/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0