Stentvättat

Dålig uppdatering av mig, men det är inte mitt fel riktigt. Det är min dators fel, den är nämligen fortfarande på lagning.
Så när datorn kommit blir det flera uppdateringar per dag.

Skolan idag har varit grymt seg, men efter det drog jag hem och la mig och sov i två timmar. Det behövdes kan jag säga er! Efter min lilla nap drog jag och mamma till stinsen för lite shopping. För mig blev det jeans(stentvättade, skit coola), höstskor och en kofta/tröja. Kanske visar bilder senare!

Nu tänkte jag kika runt lite bloggar och sen får jag se vad jag hittar på. Klockan börjar ialla fall närma sig kväll!

Lägger in bilder senare i alla fall. Puss / Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0