Skolan börjar..

Imorgon börjar skolan, jag ser verkligen inte framemot det men känner ändå att jag är taggad för att höja mina betyg.
Jag är verkligen inget plugghuvud så jag ska inte klaga på mina betyg, jag har inte direkt kämpat som en dåre. Jag har tagit det lugnt. Eller det var rätt stressigt i slutet på vårterminen men det visade resultat på betygen att jag gjort bra ifrån mig.
I våras var det så att när vi fick ett prov började jag med pluggningen 2 dagar innan, den här gången ska jag börja ca 5 dagar innan och nöta. Jag har ju mina mål och dom målen vill jag verkligen nå! Inte speciellt höga, så det ska jag nog klara.

Jag satt och tänkte på en grej.. Undra vad jag gör om ett år. Då har jag liksom valt gymnasium och linje, förhoppningsvis kommit in på det jag vill. Men tänk, tänk om man inte skulle komma in. Fy vilket jobbigt läge. Menmen..

Nu måste jag göra mig redo för sängen, godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0