Saved by bells

Kom precis hemifrån Tobias. Vi har tittat på film hela kvällen, vi såg fools gold. Den var varken bra eller dålig. Helt ok en torsdagskväll.
Imorgon blir det jobb igen, sista dagen...... YES! 11-15, skönt..
Nu blir det titta på sex and the city och sen slagga direkt.

Förresten, jag har börjat skriva dagbok om kvällarna. I söndags när jag fick läsa Linnéas gamla dagbok höll jag på att dö av garv så jag tänkte att om några månader kommer jag nog få mig ett gott skratt åt vad jag skrivit.

Imorgon ska jag och Lina ha spakväll, riktigt mysigt.

Dagens upp: Mamma och Tobias.
Dagens ner: Trött...... allergisk mot fisk.

Adios amigos / Lisa

I try to accept that you're gone.
I got a reason to cry.


Kommentarer
Postat av: Lisas mamma

Tack söta du..:-) Love..

2008-08-15 @ 20:01:38
URL: http://asaulrica.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter du på pea ? :D

2008-08-16 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0