Paint


Hejhej!
Kom hem från Lisa för nån timme sen. Igår kväll var vi på the voice vilket inte var sådär jättekul. Men tåget hem var riktigt kul! Väl hemma åkte jag och Lisa till Kenny istället för *draget*. Där kollade vi på film och mös. Filmen var jätte hemsk.. Handlade om en kille som hade cancer som fick välja vad han ville göra innan han dog. Exakt vad han ville. Så då valde han en helg med supermodellen (kitty) eller vad hon hette. Tillslut fick han vad han önskade sig, eller han fick en dag. Det tändes en gnista mellan dom och på morgonen var han död. Men han somnade iaf in med ett leende på läpparna! Det låter typ som att jag tror att det är sant, men det är nästan sant.. Säger vi.
Dom där tjejerna ser inte riktigt kloka ut, stackars dom säger jag bara. Fast andra sidan, dom kanske trivs? Tveksamt..

Och juste, efter som att jag glömde gårdagens upp och ner så säger jag dom nu.
Gårdagens upp: Jeans jackan kom till användning för första gången och Lisa.
Gårdagens ner: Dom hade inte kvar *chocolate dream, (tror jag den heter)* glassen på mcdonalds..


Vi hörs lite senare. Puss och kram/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0