One more time

Eftersom att jag inte uppdaterade någonting igår så  ska jag berätta lite om gårdagen. Jag gick upp vid ca 12:00 då jag Sofia och Erika skulle dra och bada. Men efter som att vädret inte var på topp, eller efter som att det var molnigt så stannade jag hemma och tog det lite lugnt ett tag. Men sen taggade jag till och ville hitta på nogot. Så jag åkte in till
Stockholm och gick runt lite. Sen kom Lisa in och efter ett tag Erika. Jag fick med mig en stickad tröja som blir användbar i höst, en stickad liten väst, och en väska plus present till Lisa som jag inte kan avslöja vad det är ännu hem. När jag kom hem från Stockholm duschade jag av mig, fixade mig lite snabbt och drog hem till churry med Erika. Där chillade vi ett tag tills jag vart hungrig då vi åkte till grillen och jag åt en hamburgare, en korv och pommes. Efter det drog vi till Shell där jag köpte två små choklad kakor, och jusste jag åt p¨å donken innan också.. Så det vart en ganska onyttig dag.. 
jag sov över hos Erika.

Idag vaknade vi 12:30. Då gick vi upp.
Vi åt
Erika provade kläder
Vi kollade på film
Jag åkte hem och för tillfället mår jag piss. Har så ont i magen att jag inte vet vad jag ska ta mig till.. Jag ska nog ta en varm dusch och krypa ner under täcket till en mys film. Det känns lite som en sån dag, bara ta det lugnt.

Men ni får ha det så bra. Puss och kram från Lina


Stickad tröja 149:-
Väska 199:-
Stickad väst 79:50:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0