Middag

Nu är det snart middag. Klyftpotatis, kött och tigerräkor. Gud så gott!
Senare får jag se vad som händer, några saker har skitit sig så det kanske blir ändrade planer så därför berättar jag lite imorgon vad som hände.

Nu på dagen har vi i alla fall varit nere i centrum, i Bålstas lilla centrum och gått runt och minglat med lite folk, haha!
Förmiddagen har i alla fall haft sina upp och nedgångar.

En lördag i Bålsta brukar inte vara så mycket att hurra för så det finns inte så mycket mer att säga. Imorgon ska jag i alla fall införskaffa mig ett par vita converse, eller om det blir på måndag. Även nya träningskläder!

Hörs imorgon eller senare. / Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0