Lock för örat

Dagen har varit riktigt chill. Jag och mamma var på IKEA och kollade sen runt lite i barkarby, fick med oss hem en massa hemgrejer.
Vi gled förbi coop i kungsängen för att handla lite så då fick jag med mig lite chips.
Sen åkte vi hem för att äta middag och efter middagen la jag mig i sängen och åt chips och kollade på någon film.
Efter filmen gick jag ner och spelade kort med mamma och Roger, Roger vann..

Nu sitter jag här, med lock för örat vilket är sååååå irriterande. Hatar det! Blir nog slagg snart. Kanske en film med Emil senare när han kommer hem.

Jag börjar komma på bättringsvägen nu, tur det för på måndag börjar jag jobba. ECCO i barkarby, 11-16 inte sådär jätte tråkiga tider. Tiderna är typ underbara!

Hörs imorgon. Puss och kram/ Lisa

Kommentarer
Postat av: HEMLIG BEUNDRARE

hur gör ni eran blogg sådär sjukt snygg med bilder på er & blommig bakgrund, det är bara för snyggt!!

2008-08-03 @ 13:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0