Let us die young or let us live forever


Träningen ikväll tror jag att jag skippar. Känner mig så sjukt seg plus att jag har ont i kroppen så.. Frågan är bara hur jag skla få tag på min tränare med tanke på att jag inte har en enda krona på min mobil och min prisplan har gått ut så.. Ännu ett problem att lösa! På onsdag dök det i alla fall upp något. Jag ska hem till mammsen då och bli grattad med tanke på att det blir så mycket på fredagen. Men ett kuvärt i förtid skadar väl inte? ;P
Om ni andra har tråkigt som jag ger jag er något tråkigt att läsa.

Dagens vill ha: Pengar och glass
Dagens klädsel: Blåa jeans, svart tröja, svart skärp, bruna skor, brun väska och skinjacket
Dagens smink: täckstift, lite rouge och mascara
Dagens frisyr: Uppsatt i en knut plus en fläta längs kanten
Dagens händelse: -
Dagens låt: greatest love of all - Zara Larsson
Dagens planer: Ta cykeln till vivo, köpa glass, skippa träningen och kolla på tv istället
Dagens saknad: Någons närhet kanske?
Dagens dummaste: -
Dagens sjuka: Smällde en chokladkaka på 3 min?
Dagens drog: Bra fråga det
Dagens roligaste: Bildlektionen, skön kommentar från (nikola)
Dagens favorit: Sofie Nybohm
Dagens köp: Chokladkaka
Dagens godis: choklad
Dagens humör: seg och kroppsont, ingen bra dag

På bilden är det tjejfest hemma hos Elin för säkert? 3 år sedan.
Hoppas eran dag har varit bättre än min? Puss så länge/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0