lalala

Hello! har inte uppdaterat något idag och har engentligen inte tid heller, ska duscha, göra mig i ordning och sen träffa Lisa. Men ett snabbt litet inlägg om dagen blir det.

Jag gick upp vid 11 idag! Hade ställt klockan så jag skulle komma upp i tid. Delvis för att vi skulle hem till Emil och bada, och för att skolan börjar om en vecka vilket betyder att det är dags vänja sig att komma upp i tid och lägga sig i tid. Men som sagt, jag gick upp vid 11 och ringde Alexander som sa att J skulle äta frukost hos honom, så jag vart också inbjuden. Så jag packade badkläder osv och cyklade till Alexander. Efter frukosten åkte vi hem till Emil och badade, underbart skönt var det! Efter några timmar hos Emil cyklade vi vidare till infra och åt pizza! Sen cyklade jag hem och nu sitter jag här. Och jusste, jag skulle döda en geting, men istället slog jag sönder ett glas hemma hos honom, pinsamt..

Nåja, nu blir det showerpower. Puss och kram/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0