jobbet

Sitter på ECCO-kontoret i Nacka. Har precis sorterat lite skor eller lite och lite var det väl inte men skor i alla fall. Och fan, jag kan rekomendera ECCO Våren 2009, fan vad snygga skor!!

Nu ska jag snart ta saltsjöbanan till slussen och sen ta tunnelbanan till t-centralen och sen HEM.
Senare ska jag och Roger iväg och träna, men jag måste ta det lugnt med tanke på min förkylning. Jobbigt jobbigt.
Ikväll ska jag träffa Blueklinten förhoppningsvis och sen ska jag packa eftersom att jag drar till pappa imorgon.
Då ska jag äntligen få träffa Linnéa, och sen sjävklart familjen.
Jag är ledig imorgon också, underbart! Sovmorgon och allt. Fast jag måste ta 10 över 2 tåget till stan så jag kommer med tåget till pappa. Blir väl att ställa klockan ändå!

Nu måste vi börja gå mot tåget. Puss och kram/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0