Ingen uppdatering

Ingen uppdatering igår. Dåligt av oss.
Vi var båda i stan i alla fall, shoppade lite. Jag själv fick med mig hem ett par skor, en väst, en liten tunika och en mössa till hösten. Känner mig riktigt nöjd.
Igår kväll var jag inte riktigt på topp så jag drog hem direkt efter stan och tittade på en film med mamma och åt en massa godis, kladdkaka och glass. Filmen vi tittade på var Love in Manhattan. Den sög! Fast vi grät på slutet så det var lite positivt.

Nu om någon timme ska jag till IKEA med mamma. Kika lite. Mamma ville göra lite höstnytt i huset sa hon och hon frågade om jag ville följa med så.....ja, det blev så.

Hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0