I'm waiting for some kind of miracle.

Simmat idag, som ni läste i Linas två inlägg. Rätt nice faktiskt!
Kom i allafall precis hem efter att ha cyklat i spöregn upp för världens läskigaste backe, jag var fan nära att börja böla. Så äckligt läskig. Men jag är man så jag klara mig, Lina är en riktigt fjolla, hon följde inte ens halva haha!

Snart ska jag i alla fall lägga mig och läsa på Gömda, boken som Liza Marklund och Maria Eriksson skrivit, jag har bara lyssnat på den boken på ljudbok. Så nu ska jag skumma igenom boken snabbt så jag därefter kan börja på asyl, boken som kommer efter gömda.

Imorgon tror jag nog att jag ska börja träna innebandyn igen, men jag får se. Grymt jobbigt för ryggen och grymt sega träninigs tider. Imorgon slutar träningen liksom 11.

Nu säger jag natti natti. / Lisa

Dagens upp: Simhallen.
Dagens ner: Fysiken i skolan.


Bild ifrån i lördags.

Kommentarer
Postat av: Evelina Bonardi

Fysik i skolan är ju lätt dagens upp!

2008-08-27 @ 06:43:07
URL: http://evelinabonardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0