I wonder if you ever think of me


Hello! Verkligen dåligt uppdatering av mig men.. Igår kväll kom jag hem ganska sent och pappa och Merja låg och sov och jag ville inte väcka dom (datorn är i deras sovrum) så jag kunde inte uppdatera. Plus att det inte har gått att komma inte på bloggen.. Någon annan än jag som har haft så? I alla fall så gick träningen i går ganska dåligt.. Lördagen och söndagen har helt enkelt inte vart mina dagar. Jag kommer antagligen inte med vilket faktiskt inte gör så mycket. Mitt liv går ju inte under för det, plus att jag kommer fortsätta spela innebandy kämpa och sätta höga mål. Träning ikväll igen, inte med uppland utan damerna. För tillfället känner jag bara för att sova och äta. Magen talar och ögonen vill bara stängas.
Nu går jag och lägger mig på soffan. En trevlig dag önskar jag er.

Gårdagens upp: God mat hemma - stekt lax, potatis, och svampsås
Gårdagens ner: träningsvärk, ont i hela kroppen


Puss och kram/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0