Jag är chockad..

Jag har precis läst min klasskompis blogg, tänker inte länka för jag antar att hon inte vill det. Jag har i alla fall precis blivigt utpekad till att ha kommenterat dumma kommentarer i hennes blogg. Och jag har ingen anledning att göra det.
Så här skrev hon till mig i ett inlägg i hennes blogg:
"Ja, Lisa, jag vet vem du är.
Faktum är att vi brukade vara bästa vänner, och det måste ju säga att jag faktiskt
såg det roande att umgås med dig (något jag nu inte alls kan förstå.)
Jag antar att ingen kan dölja sanningen, så nu kryper det fram att du är så
cerebralt inkompetent att det inte finns ord i det svenska språket som kan beskriva
vilken nivå du faktiskt ligger på.
Att kommentera anonymt.
Är du inte tuffare än så?
Om du tycker något om mig så förväntar jag mig att du säger det öga mot öga,
annars ska du hålla käften!"

Nu förstår ni kanske hur det känns att bli anklagad för något man inte har gjort. Ärligt talat, jag är sårad!
Och Mimmi(hennes namn), även fast vi inte tycker om varandra sjunker jag fan inte till den nivån som du säger att jag ligger på. Du om någon borde veta det! Jag förtjänar en ursäkt.

Tack för mig, godnatt.. / Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0