Hemma igen..

Tja! Hemma igen efter den absolut roligaste helgen på länge! Nedrans vad roligt det var. Driv inte om att vi kicka dancefloor haha.

Nej men, lite mer seriöst skrivet nu. Helgen var jätte rolig. Jag är så tacksam för att jag fick följa med. Det känns bara tråkigt att vara hemma. Vill bara att det ska vara igår nu. Jätteroligt hade vi det, i alla fall jag. Och det tror jag att ni andra också hade? Ja det hade ni. Birka paradise är helt enkelt the shit.
En jättebra födelsedag hade jag också. Trots att den inte var så händelserik så var den bra. I skolan fick jag en kladdkaka och ett kort av Vicky, och efter skolan så fikade jag lite med Teodor, Erika och Lisa. Dom hade bakat en jätte god tårta, tack för den. Efter fikat med dom så fikade jag hemma med faster Fia och kusinerna, och familjen så klart. Träffade Lisa lite senare, vi mös i hennes säng och jag fick en finfin blå tröja av henne i födelsedags present. Och jusste på båten köpte Viktor och Emil present till mig också. Ett Pilgrim halsband och två rosor, så fint! Så tack alla för det fina.

Nu känner jag att jag måste packa upp lite osv. Men som sagt, tack för en rolig helg och för att jag fick följa med, det måste göras om! Innan, lite bilder.


Jag och Lisa


Jag och Lisa


Rosorna jag fick, har ingen bild på halsbandet men en blomma i vit och (guld)


Väl hemma hos Lisa tog jag den här.. Kolla ansiktsuttrycket haha


Senare var det dags för mig att gå hem. Fotade det här på hemvägen. Ni alla ser nog vad det är. Deprimerande

Har tyvärr inga fler bilder att bjuda på. Vi fotade mest med Lisas kamera, men dom här duger dom!

Tillägger även att jag köpte en foundation och ett naglack på taxfreen, och så klart godis!
Nej men, godnatt på er. Puss och kram/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0