hallå

Lisa här igen. Bra uppdatering från min sida idag tycker jag! Nu på kvällen har jag umgåtts med Blueklinten och även Tobias ett tag. Mycket trevligt!
Nu ska jag och Blueklinten titta klart på hipp hipp hora som vi började titta på tidigare.
Eftersom att han bor lite utanför Bålsta har jag erbjudit en sovplats till honom inatt och jag hoppas på att få sova inatt. Andra nätter med honom brukar vara lite jobbiga då han tar allt täcke och snarkar som en galning! Som tur är får vi lite sovmorgon imorgon så jag kanske får lite sömn ändå! Men jag gillar honom ändå.. :)

Imorgon bitti måste jag packa som en galning, behöver dock inte så mycket med mig eftersom att det bara är över en helg men så säger jag alltid och det blir en överfull resväska.
Klockan halv 4 går mitt tåg till pappa så vi hörs när jag är därborta!

Jag önskar Lina lycka till imorgon när hon ska få träffa sin morfar, och önskar henne och Erika en trevlig helg!

Puss och kram från Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0