Gomorning


Hur söta är dom inte?

Kom nyss hem från vårdcentralen efter att ha kollat upp något (hemlighetsämplat) haha nej men.. Inget jag riktigt vill dela med mig utav i bloggen. Men i alla fall så efter jag var klar där gick jag och köpte en kanelbulle på ica, och shit va god den var! Dagens upp än så länge. Jaja. I morgon börjar skolan, jag kan inte direkt påstå att jag längtar men konstigt nog har jag faktiskt inte ångest över det.  Den här veckan kommer gå snabbt, det känner jag på mig. Jag hoppas på at alla andra veckor också gör det.

Vad ska jag göra idag då? Jo snart ska jag träna med min bror, det blir nog om nån timme eller två. Efter det är det möte med damerna! Vi ska väl prata om hur det blir med allt i år osv. Efter det ska jag hem, ladda för skola och sen sova.  
Jag antar att vi hörs senare så puss så länge.
/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0