Godnatt


Jag och sötisen at simhallen 2day.


Tandläkaren idag sa att jag får ta ut tandställningen om ett år, skönt det! Ska engentligen ha den i ett år och åtta månader till men jag slipper åtta månader för att jag hade skött det så bra.

Lisa åkte nyss hem, jag följde henne en bit upp för backen men sen vågade jag inte mer.. Har dåligt samvete över det nu men shit, sjukt läskigt! Tycker synd om henne. Vi var i alla fall och badade i simhallen och jag solade även solarium.. Riktigt dumt det, avråder er andra att göra det med tanke på den ökande hudcancern.. Plus att hyn blir ful när man bli äldre och ja, massa mer!

Dagens upp: Simhallen med Lisa
Dagens ner: Spänner så enormt i munnen pga av att jag har spännt tandställningen då


Nu är det time to sleep så vi hörs i morgon. Puss kram och godnatt från Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0