ghost whisperer


Snart på kanal 4 är det ghost whisperer det ska jag självklart kolla på. Visst är hon snygg? Jennifer Love Hewitt.
Födelsedags*barnet* firade vi med glass, bullar, kakor och saft. Blir nog en till firning hemma hos mamma någon dag.

Morgondagen längtar jag till
Här har ni den..
Klippning 12:00 på Relax. Hur jag ska klippa mig vet jag inte.. Men det blir nog bra.
Vårdcentralen med Lisa när hon slutat jobbet
Spa med Lisa. Peeling, fixa naglar, ögonbryn, face mask? hårinpackning? och till sist bastu med chips I hope!
Film och mys med Lisa Jönssonligan klockan 20:00.. Den måste man ju se?

Kan det bli bättre? Nej, jag tror inte det.

Om jag inte skriver nå mer idag så.....

Dagens upp: Bäddat nytt i sängen!
Dagens ner: Det där med tjejer

Puss och kram/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0