Fortfarande vaken

Jag är arg, frusterad, ledsen och ja, jag har lite blandade känslor just nu.
Jag är arg på min klasskompis.
Jag är frusterad för jag vet inte vilken film jag ska titta på nu när jag går och lägger mig. Beslutsångest.
Jag är ledsen för att jag inte kommer att träffa Martin på ett år.
Jag är arg på att tiden bara rinner iväg och att man inte hinner med något.
Jag är frustrerad för jag hatar att fastna här vid datorn och att jag aldrig går härifrån.
Jag är ledsen för att jag aldrig mer kommer att åka till Malta ha tre underbara veckor där med underbaraste folket.

Fan, jag är glad också. För jag har världens underbaraste vänner och min familj är underbar!
Nej nu babblar jag bara på för mycket. Godnatt med er! / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0