Födelsedagsbarn idag!

Grattis till mig. Känns inte alls som födelsedag. Dagen började med frukost på sängen och lite paket, senare var det bara att fixa sig för jobbet. Klockan 10 är jag på jobbet och dammsuger mattor. Klockan 4 kommer mamma och hämtar mig och så drar vi till Kista och bokar direkt biljetter till bion Mamma Mia. Och fan vad bra den var, verkligen! Ett tips till alla som ska gå på bio, tjejer givetvis.

Förövrigt har jag haft en underbar födelsedag. Nu på slutet blev den bättre än någonsin. När vi kommer hemifrån Kista så stor det ett blombud i köket åt mig och så är det från världens underbaraste Martin som bor i USA.

Nu ska jag umgås med Lina som kom förbi.

Puss och kram. / Lisa

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Grattis i efterskott ; D

2008-08-07 @ 01:32:38
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad gulligt!!! Hälsa honom så mycket.

2008-08-07 @ 21:38:17
Postat av: Eva

Ja stort grattis älskade Lisa

2008-08-07 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0