Feel so much stronger now

Från H&M. Ganska gulligt?
Jag kom nyss hem efter att ha klippt mig. Var så taggad på lugg men nej, ville inte riktigt klippa av mig min långa lugg, så... Jag tunnade ut den och gjorde den lite kortare istället. Även så det andra håret. Men nästa gång jag klipper mig, då jävlar! Då ska det bli något nytt.

Ändrade planer på Lisas schema. Hon slutar klockan 14 idag så hon är väl hemma runt 14:30 skulle jag kunna tänka mig. Så möter jag henne vid stationen, vi handlar nog något på ica, åker hem till henne och har det bra.
Och jusste, nu snart är det distriktläger.. 23-24 aug. Det kvittar hur det går men visst skulle det vara roligt att komma med. Mycket den här månaden, med det är kul så kul.

Now you du know what it fees like!
Puss och kram/Lina


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi, de va nog lite tur att du inte klippte lugg, för de är precis va har har gjort ^^

Puss älskar dig /Sofie

2008-08-16 @ 16:01:49
Postat av: Lina

Sofie: Hihi okej! Blir kul och se i skolan. Älskar dig.

2008-08-16 @ 16:41:42
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0