Fattar du trögt?

Lika arg, ledsen och frustrerad idag. Orkar inte gå in på detaljer alls idag. Men ni klagar nog inte för det!
Jag ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Är förresten uppe tidigt eftersom att det är min sista dag här hos pappsen.
Skönt att komma hem men tråkigt att lämna det här. Trivs så bra!
Har haft en underbar helg!

Jag skulle egentligen jobbat idag men känner mig lite krasslig och har gjort det under helgen så lika bra att ta det lugnt och bli frisk.

Tåget hem går halv 4 så vi hörs när jag är hemma. Puss och kram/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv: Jag saknar dig med, lust att ses någon dag sötis?

2008-08-11 @ 17:09:21
URL: http://josefinemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0