Every night in my dreams I se you I feel you


Enligt min beräkning börjar jag skolan om prick 15 dagar vilket jag verkligen kommer få ångest över när det är 5 dagar kvar. Det känns som att jag inte har gjort någonting det här sommarlovet verkligen! Jag har vart på seglingsläger och inget mer.. Plus tiden på det. Tiden bara rinner iväg, det har gått så himlans fort att man nästan själv inte ens hinner med! Mitt sommarlov har helt enkelt vart ett torrt sommarlov so far..

Jaja! Tråkigt väder idag igen. Så vad ska man göra? Hyra film, köpa godis och slappa? Lägga sig och sova igen? Duscha och palla sig ner till centrum för att göra några ärenden? Gå ut på en lång promenad? Det är dom alternativen!Jag stryker film och godis, lägga sig och sova igen, och gå ut på en lång promenad. Jag tror jag det blir centrum! Fast iof, jag kan ju ta långpromenaden ner till centrum, sen kan jag fortsätta gå när jag är klar, fast nej.. Jag föredrar cykel så cykel blir det!

Nu blir det dusch sen sitta framför garderoben i 20 min och ha ångest för att jag inte vet vad jag ska ha på mig och sen lite mascara på det hela! Toppen Y.

Ha en bra dag. Pussar från Lina

Bild: En Lina på skansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0