Du vill alltid ha det du inte kan få

Hej igen på er!

Hoppas att allt är bra med er, för med mig är det super! Var hos morfar i förrgår och ett tag igår. Hos morfar gjorde vi inget speciellt, vi pratade mest, kollade på film, åt, åkte runt lite och bara tog det lugnt. Så nu har jag i alla fall träffat honom vilket känns jätte bra. Det är synd att vi inte har haft kontakt tidigare för att han är verkligen, eller.. Han skulle verkligen vara en bra morfar! Jag kan inte direkt säga att han är min morfar för det känns inte som att han är det, inte så konstigt..

Igår efter att jag och Erika kom hem så kirrade vi oss och gick hem till Mickan. Där var det massa roligt folk! Vi badade i hennes pool plus hennes bubbelpool liknande! Sen så pratade vi, dom andra åt även.. Jag måste säga att det vart en riktigt lyckad kväll, roligaste på länge!
Nu ikväll blir det förmodligen bara film osv med små vänner! Kanske träffar Yasmine också vilket var ett tag sen. 

Här har ni lite bilder från helgen
 
Mors far och Kerstin

Så här fint bodde dom

Så här fint bodde dom

Så här fint bodde dom

Så här fint bodde dom

Jag och Erika

Ett ego fotto

På vägen hem hittade jag och Erika inga platser så..här satt jag

Och sista bilden är gårdagens outfit + gladiatorskor, skinjacka och väska

Nu blir det dush, lite kirr och sen ska jag ner till hallen och kolla match, ha en bra dag.
XoXo/Lina


Kommentarer
Postat av: lisa

jag älskar linnet ! vad hittade du det ?

kram lisa .

2008-08-11 @ 19:37:50
URL: http://lissapersson.blogg.se/
Postat av: Lina

lisa: Tack så mycket. Det är faktist en klänning, Lisas klänning som jag lånade och stoppade in i ett par jenas. Den hittade hon i Thailand!

2008-08-12 @ 18:01:47
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0