Dötrött


Vad långt mitt hår var på bilden..

Tjaba! Dötrött är vad jag är just nu. Tränade gjorde jag i två timmar och efter som att jag inte har hållt i gång så mycket i sommar så förstår ni väl hur det har gått?.. Iiiinte så bra. Menmen, en till träning i morgon. Funderar fortfarande på om jag ska dit med tanke på att det inte alls gick bra idag och att tjejerna är gryma! Nu ska jag i alla fall duscha, sen gå ut i solen ett tag. Efter det fixar jag mig nog och går ner till centrum där det är håbo festdag. Massa uppträdanden, folk som står och säljer.. Allt möjligt kul kanske? Ploppar kanske upp en bild på dagens outfit sen. Min kamera har blivit så kaaasss. Har du tappat det för mycket i golvet Lina? Svar: Ja.
Och jusste, beställde skorna som jag ville ha. Ni vet dom där svarta i inlägget *DIN SKO*. Jag är glad över att jag beställde dom men på något konstig vis känner jag en viss osäkerhet så.. Säg gärna vad ni tycker om skorna.

Tills vidare. Ha en bra dag. XoXo/Lina


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag älskar oxå den, jätte fin outfit för den delen! :)

2008-08-23 @ 12:43:13
URL: http://lissapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lisa: :) Tack så mycket.

2008-08-23 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0