Det åskar

Hejhej. Lisa här. Inget att säga förutom att vi har haft utedag på Ekilla idag och snart ska jag på ett corepass på sats.
Vädret är inget vidare men hoppas på bättre till helgen.
Min dator är fortfarande urfunktion och jag har just nu inget liv.
Jag saknar Martin, jag saknar Hilma och jag vill bara sova sova sova hela tiden.
Som ni säkert redan märkt med detta inlägg så jag är riktigt deppad!
Det ända jag ser framemot är..kryssning, gymnasieval och Juni 2009. Ingenting annat. Man borde ha lite mål och nya utmaningar, men nejdå. Inte DeppLisa inte.

Nu ska jag ner och äta pannkakor till middag och sen röra mig mot sats, först springa lite sen COREEEEEEE!



/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0