Datorn är fortfarande urfunktion

Jag är arg, ledsen och frustrerad, än en gång. Eller egentligen mest ledsen. Igår kväll, eller igår natt fick jag ett utav mina kvällssammanbrott. Men, nog om det!

Vi var ju på the voice igår, rikigt kasst! Men jag träffade två killar som jag träffade på Malta så det var kul! När vi kom hem skulle vi dra mot draget där massor av folk var men jag var inte på topp så vi drog till Kenny och tittade på film med han, Victor och Jesper istället. Och när jag säger "vi" menar jag självklart jag och Lina.
Vi kom hem vid 3 och somnade direkt.

Idag ska jag träffa Alexander, vilket jag inte har gjort på år och dar. Ska bli skoj!

Skriver lite mer snart. Om saker jag vill ha och behöver. / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0