Dator inlämnad

Nu är min dator inlämnad. Skönt! Hoppas på att den blir klar senast nästa vecka, eftersom att skolan har dragit igång och jag gör allt mitt skolarbete på datorn.
Nu gör jag förövrigt inte så mycket. Om två timmar ska vi dra ner till sats, jag och mamma.
Så tills dess ska jag bara slappa.

Dagens vill ha: Nya jeans
Dagens klädsel: Mjukisbrallor och en t-shirt.(Har varit hemma hela dagen)
Dagens smink: Inget
Dagens frisyr: Uppsatt i en knut
Dagens händelse: Jag ramlade i trappen hahaha, var helt ensam hemma också.
Dagens låt: Fast car - Tracy Chapman
Dagens planer: Gymma
Dagens saknad: Martin
Dagens dummaste: -
Dagens sjuka: kunde inte sluta skratta, det var rätt sjukt.
Dagens drog: vatten
Dagens roligaste: Trapphändelsen eller Emil vid middagen
Dagens favorit: Kjell Wassholm, datakillen haha. Hur trevlig som helst.
Dagens köp: Inget
Dagens godis: En döskalle
Dagens humör: Glad och pigg
/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0