chinafood

Nu är jag framme i Storvik. Äntligen! Har ätit lite kinamat nyss, har lekt lite med min nya kamera också. Den är faktiskt riktigt fin! Mycket bra köp av mig, även fast det är inte min älskade canon eos 400D. Det var en nikon vanlig digitalkamera bara. Men jag är nöjd!

Nu ligger jag i soffan och äter choklad. Hilma har gått och lagt sig men det var så mysigt idag, fasen vad hon växer. Hon kryper omkring här på golvet och bara skrattar, det är så mysigt!
Ska ta lite kort på henne imorgon så då kanske ni får se några. Imorgon ska jag kanske träffa Linnéa, vet inte säkert. Får se om jag blir bättre för min förkylning ligger i kroppen så jag känner mig helt tung i huvudet. Aja, har inte så mycket mer att säga. Hörs imorgon. Puss och kram / Lisa

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan :) är det ok att jag länkar till eran blogg? :D

Kram

2008-08-08 @ 21:36:10
URL: http://sarajohaaansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Sara. Självklart, du är ju fasen min kusin :) puss och kram

2008-08-08 @ 21:53:59
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0