Äntligen!

Jag har äntligen fått min efterlängtade SATS-kort. Så nu jävlar ska jag sätta igång me träningen!
Redan imorgon kör jag igång och ska köra varje fri eftermiddag. På onsdag kan jag inte för då fyller jag år så då ska jag och mamma gå på bio, på fredag drar jag till pappa och det ligger 16 mil härifrån så det blir lite svårt men annars så.
Nästa vecka ska jag också köra direkt efter jobbet.

Började ju jobba idag, gick riktigt bra. Jag har säkert larmat över 100 skor, om inte mer. Det är mycket att lära sig så det kommer väl annars har jag inte fått göra så mycket idag. Lärt mig priser, butikens uppbyggnad osv.

Nu ska jag kolla runt lite på facebook och lite bloggar. Vi hörs senare. Puss och kram från Lisa


Kommentarer
Postat av: Alicia

Grattis i förskott! :)

2008-08-04 @ 21:07:01
URL: http://aliciasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack så mycket.

2008-08-04 @ 21:48:32
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0