All I am

Hello! Nu har jag städat och tvättat hela dagen så jag är totalt slut. Och jusste, tog en liten paus med erika och kollade på en film. kommer inte riktigt ihåg vad den hette men det var lite mer en barn film men jag tycker den var grym.

Dagens upp: Filmen med Erika
Dagens ner: Vart inne hela dagen lång, tvättat och städat

Nu ska ja duscha och sen sova i min nybäddade säng. Och en sak till. Pappa sa idag att jag fick måla om mitt så kallade *tillfälliga rum* som jag har haft i några år nu.. Litet som en mandarin är det haha! Men jag överlever. Får ju ett annat rum när någon i familjen flyttar ut, den dagen kommer ju verkligen vara tråkig men rolig på samma gång. Men i alla fall så funderar jag på tre väggar ljusblåa och en vägg vit. Vill ha ljusa färger så att det inte ser så litet ut vilket det brukar göra med mörka färger. Men som sagt, ljusa färger och färgglada tavlor och så vill jag ha en stor stor spegel och någon fin lampa, jag tror det kan bli bra. 
Många lägger upp bilder på sina rum, men det tänker jag inte göra så länge jag har så litet rum som jag har nu, det är ju pinsamt!

Jaja, nog om det. Sov gott sötisar. Puss//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0