A walk to remember

Hejhej! Kom hem från Lisa för ett tag sen och precis som hon berättade så har vi myst i solen med chokladmuffins och mjölk. Kameran kom även in i bilden. Efter solmyset gick vi in och kollade igenom hennes garderob, det hon ville och inte ville ha. Det hon inte ville ha fick jag kolla igenom och fick faktiskt med mig några tröjor. Tack så mycket lajsa.

Jag har inte så mycket mer att skriva än att hela skolveckan bara kommer vara bra.


Onsdag: Gå igenom massa papper, jobba lite I guess och sen sluta.

Torsdag: Operation dagsverket. Vi ska samla in 100kr var. Hur vi gör det spelar ingen roll. Så jag ber pappa om 100kr och är ledig på torsdagen. Är det fint väder är det självklart jag badar.

Fredag: Har alla i klassen lyckats samla in 100kr var så ska vi åka till västerås på någon (fångarna på fortet) liknande grej. Det kan nog bli kul.

Lördag: Upplands träning.

Söndag: Upplandsträning. (För er som inte vet är det ett slags läger där man får visa upp sig och om dom tycker man är bra osv kommer man med och får träna plus spela matcher med upplandslaget.) Förra året kom jag inte med, tror inte att jag kommer med det här året heller men, jag gör mitt bästa sen får jag se vart det tar mig.

Här har ni lite bilder från dagen.

Jag ger sötisLisa en pöss

SötisLisa herself

Våra *fina* muffins. Men det är väl insidan som räknas right?

Toby chillar i solen

Jag låtsassover i solen

Som en avslutningsbild. Jag och Lisa för ett tag sen

Hörs sen. XoXo/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0